8/02/2015

Love Supreme

Sziasztok! Itt is vagyok a heti blogajánlóval. Megint egy nagyon egyedi és különleges blogot hoztam. Remélem, beleolvastok.

http://challengewith50girls.blogspot.hu/

A történet dióhéjban: Oliver Brooks, a sértett büszkeségű szépfiú, elhatározza, hogy felszed ötven mit sem sejtő lányt és egyenként dobja őket, csak azért, hogy bizonyítson Rachelnek, az exbarátnőjének, aki őt dobta. Ebbe belerángatja a legjobb barátait is, Franket és Dylant, akik hasonló kaliberű bajkeverők és nem kell nagyon győzködni őket, maguktól is benne vannak a buliban. Innentől pedig amit csak el tudtok képzelni, színésznők, álmodozók, tinilányok, csalódottak, cukormázas párkapcsolatban élők. Mindenki retteghet, mert jön Oliver Brooks és, ha nem is bolondítja magába őket, valamilyen módon belerondít a napjukba. Kell ennél több?



Ilyennel még nem is találkoztam előtte, az alapsztori és a szereplők is mind-mind nagyon egyediek és olvasás közben egy szuper amerikai vígjátékban érzem magam, miközben az irreálisabbnál irreálisabb, de nagyon vicces jelenetek követik egymást. Szerintem, ha ráakadna valamelyik filmgyártó, simán kasszasiker lenne, mondjuk Robbie Amellel a főszerepben. Ollie szemszögéből ismerjük az egész történetet, az írónő az ő nevében vezeti a blogot, megjegyzem, nagyon is jól. Oliver egy olyan személyiség, akit néha megcsapkodnál egy vaskos enciklopédiával a hülyeségei miatt, de valójában nem lehet nem kedvelni. Az az örök bajkeverő típus. Barátai, Frank és Dylan szintén. A londoni hangulatot is imádom, az egyik kedvenc helyszínem egyébként Frank romkocsmája, olyan hangulatos.

A fejezetek címe az aktuális csaj neve, kicsit minden fejezet külön álló és együtt alkotják az egész, ötven csajos kihívást. Minden rész nagyon tetszett, kreatívabbnál kreatívabb csajozásokat és helyben hagyásokat láthattunk, a kedvencem pedig Scarlett Norfolk volt eddig. A humor elképesztően jó, sokszor hangosan felnevettem az ötleteken és a szituációkon. Az a bizonyos One Directionös rész is mély nyomot hagyott. Meg kell hagyni, hogy bár néhány hódítása vicces volt, de volt olyan, amit igencsak elszúrt Oliver barátunk. Pl. a párkapcsolati válságban lévő anyuka, akit leribancozott... Igen, az nem volt túl szép. De ez a jó ebben a karakterben, hogy olyan meggondolatlan. És egyetértek Rachellel, talán kicsit gyerekes is és sok olyan dologba keveredik bele, amit később megbán.


A szerző nagyon jól megragadta Oliver stílusát. Mindig is irigyeltem azokat a lányokat, akik ilyen jól tudnak fiú szemszögből írni, mármint úgy, hogy hihető is legyen. Én, ha próbálkozom is vele, sosem tudom jól megcsinálni, mert mindig kicsit lányosra sikerül. Itt nem kell ez miatt aggódni, szerintem Oliver gondolataiban nincsenek csajos momentumok, abszolút hiteles.

A kihívás közben persze jön egy lány, aki megdobogtatja a főhősünk szívét. Én őt is kedvelem, de valamiért mégiscsak Rachelre voksolok. Ha már miatta van az egész kihívás, akkor na... Team Rachel!

Ráadásul ott van a kérdés, ami az olvasás nagy részében ott motoszkál bennünk. Mi volt a konkrét oka, hogy Oliver és Rachel szakított?

Nagyon szeretem, ez az egyik kedvenc blogom. Tudom, az utóbbit minden Blogajánló bejegyzésnél elmondom, de mivel csak a kedvenc blogos történeteimről írok ajánlót, így ez elkerülhetetlen. Mindenkinek nagyon ajánlom, főként azoknak, akik egy egyedi, humoros történetre vágynak, csipetnyi romantikával, egyszerűen imádom.



Íme egy kis kedvcsináló mindenkinek:

"Kedves Rachel!
Szeretném, ha tudnád, hogy nincs bennem harag. Sőt, örülök, hogy vége van. Végre szabadok vagyunk mindketten, és tovább próbálkozhatunk. Amúgy se illettünk össze igazán. Kívánom neked, hogy szerencséd legyen, és találd meg az igazit – mondjuk, egy unalmas könyvelő személyében. Azt nem garantálom, hogy ugyanolyan boldog lehetsz vele, mint velem voltál, de ő legalább elég érett és felelősségteljes lesz neked.
És hogy velem mi lesz? Most biztos azt hiszed, hogy egy szerencsétlen lúzer vagyok, akinek soha nem lesz barátnője. Aha, persze. Csakhogy ezt benézted. Nagyon is jól elleszek nélküled, és hogy ezt bebizonyítsam, kitaláltam valamit, csak neked. Figyelj, és kapaszkodj meg! Készen állsz?
Fel fogok szedni ötven, azaz ötven csajt, aztán egyesével mindet dobom.
Ha még mindig azt gondolod, hogy nem leszek képes rá, be is bizonyíthatom neked, hogy menni fog. Majd meglátjuk, kinek törik össze a szíve a végén. Szóval, ha legközelebb ötven levelet találsz tőlem a postaládádban, ne lepődj meg. Megmutathatod őket az új pasidnak is.
Üdv:
A szerinted elképesztően gyerekes, de most mégis maradéktalanul elégedett
Oliver Brooks"

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, amiért csak most válaszolok, nyaralni voltam, és nem láttam az üzeneted.
    Nagyon köszönöm az ajánlót, annyira jó lett! <3 már Kinga ajánlója miatt éreztem, hogy valami szuperjót fogok kapni, de arra azért nem számítottam, hogy végigvigyorgom az olvasását, mint egy hülyegyerek :D Nagyon örülök, hogy tetszett a blog, és köszönöm, hogy szántál időt az ajánlóra! <3
    További szép napot, sikeres blogolást kívánok, és jó utat Hollandiába!
    Stella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj :) Köszi, de a te érdemed, ha nem írnál jó blogot nem lenne jó hozzá az ajánló. :D A holland útról majd írok a blogra bennfentes infókat, első körben az érdekel, hogy ott mindenki szőke és magas-e, mert ha igen, akkor én leszek a barna törpe. :D Köszönöm, neked is sikeres blogolást és már nagyon kíváncsi vagyok, hogy végződik az egész gyerekes-Ollie-akció ! :)

      Törlés