8/15/2015

Féléves Könyves Kiakadás TAG

Már bőven elmúlt a félév, de sebaj. Köszönöm a kihívást Hillának! Ezzel a TAG-gel búcsúzom tőletek 5 napra. Úgy döntöttem, hogy ma kirakom még ezt, mert ugye vasárnap már nem leszek itthon, netközelben. És akkor így indulás előtt nem sokkal megajándékozlak titeket ezzel. Sajnálom, ha szétszórt bejegyzés lett, de az utolsó pillanatokban írtam még meg, hogy ne lépjek le csak úgy. Hamarosan visszatérek egy hiperszuper Hollandia poszttal, addig is, legyetek jók és szobatiszták!
U.i.: A Facebook oldalamon - amennyire csak tudok - aktív leszek. :)

1. Legjobb 2015-ös olvasmányod?
Ebből sok van, lehet, hogy csak eggyel szabadna válaszolni, de én inkább kilistázom, mert tényleg nehéz a döntés.

*William Shakespeare: Romeo és Júlia No comment. Tudjátok, hogy a szívem csücske.
*Laini Taylor: Füst és csont leánya Whoa-whoa-whoa!
*Kresley Cole: Méreghercegnő
*Carina Bartsch: Cseresznyepiros nyár
*E. Lockhart: A hazudósok

2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál?
Most jöttem rá, hogy annyira nem olvastam folytatásokat, bele kell húzni. Ott van pl. az Opposition is, ott kacsintgat le a polcról, de nem akarom, hogy vége legyen a Luxen szériának
De a kérdésre visszatérve, a legjobb folytatás Rachel Hawkins Démonüveg c. könyve volt. A Hex Hall trilógia második kötete.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél?
A. O. Esther: Frigg rokkája (Már benne van az utazótáskámban. Ha lesz időm olvasni Hollandiában, akkor kivégzem.)
Jennifer L. Armentrout: Opposition-Ellenállás (Szégyenlem, hogy még nem olvastam, már nagyon el kéne, de nem akarom, hogy vége legyen. Ugyanez a dilemmám a Mennyei tűz városával is. Decemberben vettem és még nem olvastam.

4. Legjobban várt megjelenés az év második felére?
Sarah J. Maas: A tűz örököse

5. Legnagyobb csalódás?
K. A. Tucker: Tíz apró lélegzet. Nem csalódtam akkorát, de lehetett volna jobb is...

6. Legnagyobb meglepetés?
Laini Taylor: Füst és csont leánya. A fülszöveg alapján nem tudtam mire számítsak, csak abban voltam biztos, hogy az Alexandra szinte ingyen dobta utánam a nyári akciójában. Csak győzött a kíváncsiságom és új kedvencet avattam.

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)?
Kresley Cole és Böszörményi Gyula. Számomra voltak új szerzők és kedvencek lettek.

8. Legújabb könyves szerelem?
Hmmm... Elyas, Galén, Ambrózy báró, Akiva, Jackson Deveux, Noah Shaw és a sztenderd háremem...

9. Legújabb kedvenc karakter?
Pikk Ann Aguirre Menedékéből.

10. Egy könyv, amin sírtál?
Idén eddig csak filmeken bőgtem, de azokon nagyon, viszont sanszos, hogy az Oppositionön majd jól kibőgöm magam, mert sorozatzáró és azokon mindig bőgök.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett?
Mindegyik? Azért olvasom őket, mert boldoggá tesznek a történetek.

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál?
Nicholas Sparks könyveit ugyan nem olvastam, de a filmjeire esküszöm. A Szerelmünk lapjait háromszor láttam idén, télen életemben először és a múlt héten került sor a Séta a múltba c. filmre, aminek még mindig a hatása alatt vagyok. Ezek régebbi adaptációk, de egyszerűen gyönyörűek.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál?
Hát értékelések között nem igazán tudok választani, de ha blogos posztot nézünk, akkor a Shakespeare projektes posztomra vagyok a legbüszkébb. ITT olvashatjátok.

14. Legszebb könyv, amit idén vásároltál?
Hmm... Rengeteg szép könyvet vettem, de megpróbálom leszűkíteni a kört. Hmmm... talán Jojo Moyes: Akit elhagytál és Veronica Roth: Négyes.

15. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
Hmmm. Az összes olvasatlant, de az nem biztos, hogy összejön, ezért inkább összeállítok egy tízes listát:

* Jennifer L. Armentrout: Opposition
* Cassandra Clare: Mennyei tűz városa
* A. O. Esther: Frigg rokkája
* A. O. Esther: Gombnyomásra 2.-3.
* Alan Furst: A varsói kémek
* Gillian Flynn: Holtodiglan
* Mark Lawrence: Tövisek hercege
* Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény
* Susan Ee: Túlélők világa
* Ken Follett: A titánok bukása


16. Kiket jelölsz?
Húú, már szinte minden blogger barátnőm megcsinálta, úgyhogy nem igazán tudok senkit. Csinálja meg, akinek kedve van hozzá..

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése