7/08/2015

Tündérmese Book TAG

Sziasztok, ma egy lightosabb bejegyzéssel, egy Book TAGgel érkeztem, amire Zeyna  hívott ki. Nagyon örültem a kihívásnak, mert imádom a tündérmeséket és korábban nem tudtam, hogy ilyen Book TAG is van, köszönöm, Zeyna. A kérdéssort bárki megcsinálhatja, csak kérlek tüntessétek fel, hogy erről a blogról van. Kezdjük is el!


Nekem a Shrek Pinokkiója a kedvencem, hatalmas arc...
Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott.

Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Nem, nem hiszem, hogy előfordult volna. Velem az a helyzet, hogy túlontúl őszinte vagyok és mindenkinek egyenesen (nem bunkón) megmondom a negatív véleményt is, miért fogjam vissza magam egy könyvvel, ha egyszer utáltam?


A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele

Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Jeaniene Frost Cat és Bones sorozata. Az első rész borítója különösen borzalmas szerintem, a történet és a sorozat zseniális, de a neccharisnyás gót ribanc miatt, aki a borítón szerepel már én kérek elnézést. A többi borító sem olyan überszupi, de az első különösen borzalmas.









Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak 

Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Velem gyakran előfordul, lehet, hogy borzalmasan felszínes vagyok, de ha a borító vagy a cím annyira magával ragad, akkor hajlamos vagyok azonnal kívánságlistára tenni. A Vastündérek sorozattal és a Párválasztó trilógiával is így akadtam össze és végül nem bántam meg.


A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért

Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Imádom úgymond feszegetni a határaimat, legyen szó akármiről, ezért az olvasás terén is rendszerint elkalandozom. Klasszikus, fantasy, dráma, bármi jöhet, csak Jókait ne...








Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után 

Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Mivel szünet van, így június közepén átváltottam bagoly üzemmódba, mivel kint elviselhetetlen a hőség, így éjszaka szoktam azokat a dolgokat intézni, amihez kell agysejt, mert akkor tudok koncentrálni, tehát az összes nyári olvasmányomat éjszaka végeztem ki, a legutolsó Mara Dyer eszmélése volt.


Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba

Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Erre sajnos nem tudok válaszolni, egyiket sem nevezném rossznak és közel hasonlóra értékeltem mindet, úgyhogy nem osztok Arany Málnát.


Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált

Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?
Demény, a kötsög fontos ugatnivalója. Különleges, humoros, igazi kincs.




Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett

Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
Shakespeare Rómeó és Júliája. Verona és a történet a szívem csücske. Lehet, hogy ez az olasz város nem a szó szoros értelmében új világ, de számomra az.

A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált

Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
Molnár Ferenc: A Pál utcai fiúk. Nem egyszerűen gondoltam, halál biztosan tudtam, hogy gyűlölni fogom, mint minden kötelező olvasmányt előtte és azóta is (Állandóan próbálkozom velük, de mindig az lesz a vége, hogy egy időre elveszik a kedvem az olvasástól). Azóta is ez az egyetlen kötelező, amit végül szívesen olvastam és a negyediked énem kedvence volt.


Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket

Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Dee és Daemon a Luxen sorozatban. Nagyon szeretem, hogy Daemon a védelmező, óvó testvér és, hogy mennyire összetartanak. Mindkét karakter imádom, Daemon különösen, nagyon a szívemhez nőttek az eddig olvasott kötetek alatt, nehéz lesz őket elengedni az Opposition után, ami már sajnos vagy nem sajnos ott vár a polcomon. 


Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt 

Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
Az éjszakai cirkusz. Gyönyörű könyv, de nagyobb durranást vártam, engem nagyon untatott, de később még megpróbálkozom vele újra.


Rumpelstilskin - Akinek senki sem tudja a nevét

Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
Hmm.. Nehéz kérdés, talán a LOL könyvek. Azt hiszem, sokan előre leírják őket, pedig nagyon szórakoztatóak és több figyelmet érdemelnek, még a mostaninál is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése