7/28/2015

Borsa Brown: A maffia ölelésében





Sziasztok! Elég régen volt már könyvértékelés, amit sajnálok, most próbálom kicsit megszaporítani őket. Most kicsit összejöttek a dolgaim "munka" ügyben. Már ha a blogot hívhatjuk a munkámnak. Egyre többet tevékenykedem blogger körökben, megnyitottam a blogajánló rovatot és vannak egyelőre még Top Secret projektjeim is, amiken gőzerővel dolgozom. Ezért talán kevesebb idő jut a könyvek olvasására, de igyekszem és köszönöm a türelmeteket. Azért megpróbálok heti egy könyves bejegyzést minimum beiktatni.


Aki az első részt szerette, ezt imádni fogja!
Suzanne, a szerelme és a Cosa Nostra elől menekülő angol lány New Yorkban rejtőzik el, azonban rá kell jönnie, hogy a saját érzései elől hiába próbálna elbújni. Sivár mindennapjaiból a Massimóval való váratlan találkozása ragadja ki, amelynek eredményeképpen ismét Szicíliában, a szenvedély és a félelem birodalmában találja magát
Vajon ezúttal mégiscsak happy enddel végződik a történetük?
A lánynak legelőször arra kell rádöbbennie, hogy a külön töltött idő alatt minden és mindenki megváltozott.
Ugyanakkor azt is megérti, hogy bármennyire küzdenek ellene Massimóval, őket összeköti a kémia, és talán valami más is.




Mint ahogy számítottam is rá, ez a rész sokkal jobban tetszett, mint az előző. Figyelem, az értékelés spoilert tartalmazhat az első részre, mindenki csak ennek tudatában olvassa!



Nnekem Mariano Di Vaio a tökéletes Massimo.
Történetünk egy évvel az előző rész befejezése után folytatódik, amikor is Suzanne felkerekedett és meglépett a maffiás férjétől, amiben az anyósa segítette. (Igazi dráma, mi?) Azért ugrottunk egy évet, mert miután megismertük Suzanne, néha szörnyen idegesítő és nyavalygó, jellemét, valószínűleg sztrókot kaptunk volna azon, amit ő egy évig művelt Massimo nélkül. A sors vagy egy hiperszuper, jól felszerelt, a Cosa Nostrahoz tartozó, feleségfigyelésre specializálódott olasz alakulat jóvoltából Suzanne és Massimo útjai ismét keresztezik egymást, csak most a békülős szexet felváltotta a bosszú szex. Igen, nagy vonalakban ennyi, de valamiért mégis megfogott.


"Neked járt volna egy kedves angol férfi, aki a tenyerén hordoz és kényeztet. Nekem járt volna egy szíciliai nő, aki befogja a száját és mindenben támogat. Te kaptál egy idegbeteg, agresszìv olaszt, én meg egy nagyszájú, túl érzelmes angolt."

A történet és az alapötlet változatlanul egyedi, a karakterekről sokkal többet megtudtunk és az ok, amiért jobban tetszett ez a könyv szerintem az, hogy mivel Massimo is kezdett kicsit megnyílni így kevesebb pofont és több információt kaptunk a bűnszervezetről, amit imádtam. Ez az én hülye mániám, a veszélyes és illegális dolgok meg minden, szeretem átlátni őket és tudni róluk.

A szereplők nagy fejlődésen mentek keresztül az első részhez képest. Suzannet elkezdtem megkedvelni, Massimóban meg, hála az égnek, kevesebb a tesztoszteron (bár még így is túl sok időnként). Szóval igen, Suzanne komolyabb, Massimo pedig őszintébb és gyengédebb lett. Aurora asszonyt pedig egészen megkedveltem a kevés szerep ellenére is. 


"A szerelemben nincsenek szabályok. Magasztosnak hisszük és ártatlannak, pedig van sötét oldala is, tele számítással, csábítással és nagyon is fájó harcokkal. A mi szerelmünkben ezek a fájdalmas pontok voltak a béklyók."

Igen, ez egy Beretta. Ha olvastátok, akkor értitek, miért pont Beretta...
Ezúttal csak nagyon ritkán volt, jó, jó haladjunk már érzésem, szerettem ezt a könyvet, tetszett és be tudott szippantani. Amit külön kiemelnék az az utolsó fejezet utolsó néhány oldala. Egyszerűen gyönyörű lett, az az eddigi kedvenc részem az elolvasott két könyvből és Massimo is kezd eléggé a szívemhez nőni annak ellenére is, hogy egy hetet nem bírnék mellette, mert nekem ne dirigáljon senki. Egy remek könyv, remek témával és bátran ajánlom mindenkinek, aki valami különlegesre vágyna.

Elég sokáig elhúztam az olvasását. Ennek nem a könyv az oka, hanem hogy annyi célt tűztem ki magam elé a nyárra és annyi mindent akartam csinálni, hogy nem tudom beosztani az időmet. És mondanom sem kell, gyalázatosan állok a minden olvasatlan könyv elolvasása projekttel és a megkezdett sorozatokkal is. Igazából gőzöm sincs, mit csináltam két hónapig a nyáron. 

5/4*

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése