7/18/2015

Top 10+1 könyves álompasi

Ez a bejegyzés elsősorban a csajoknak szól. Bizonyára nektek is vannak kedvenc könyves álompasijaitok. Most felsorakoztattam a saját Top 10-es listám, ennél bőven több tagja van a hárememnek, de hogy nézne már ki a Top 9997612862170 könyves álompasi?  Íme az én háremem és leendő férjeim, éljen a poligámia! 



10. Romeo
William Shakespeare: Romeo és Júlia
Még ha nem is a dráma alapján, de mióta láttam a musicalt én esküszöm beleestem (khmm... Damien Sargue). Ezt még tetézte az is, hogy mikor a darabot néztük színházban, akkor a Romeot alakító színész is egy nagy hendszám gáj volt. (Angolul írtam és fonetikusan, hogy ne tűnjön olyan csitrisnek, de azt hiszem, így is eléggé az lett.) Romeo minden feldolgozásban egy álompasi, a Zeffirelli verziót pedig már ne is említsük.





9. Gideon de Villiers
Kerstin Gier: Rubinvörös

Már nagyon régen a háremem tagja a jó öreg Gidi. (Jó, tényleg nem volt vicces...) Bár még mindig nem értem, hogy lehet ilyen hülye nevet adni valakinek, de ez másodlagos. Az Időtlen szerelem trilógia régi nagy kedvenceim közé tartozik és nagyon szeretem a maga kis cukormázas módján, mint ahogy Gőgös Gúnár Gideont is (Oké, oké, ez sem volt vicces) imádom a kezdetektől a végletekig. A bunkó énjétől a romantikusig.






Nekem ő olyan Étienne-és.
8. Étienne St. Clair
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

Ő talán a leg öhm kézzel foghatóbb a listából, elvégre nincs természetfeletti képessége, viszonylag alacsony és a szexepilje a kis hiba a fogsorában. Imádtam az Anna és a francia csókot és nekem is kéne egy Étienne. Rengeteg seggfej bad boy van a listámon, de néha kell egy humoros és figyelmes good boy is.




Valahogy így képzeltem el Rent.
7. Dhiren
Colleen Houck: A tigris átka
Egy indiai romantikus tigris, kell ennél több? Bevallom, azért csak a hetedik helyen végezte, mert néha már-már túl nyálas is, viszont a harmadik részben lévő, a kicsit macsósabb Ren nagyon bejött és amúgy is az elit háremem tagja volt már az első kötettől, bár a párja kiborít.



Maxont pedig így

6. Maxon Schreave
Kiera Cass: Párválasztó

Illéa hercege, no comment, őt akarom gyermekeim apjának.







Számomra ő az igazi Will

5. Will Herondale
Cassandra Clare: Az angyal

Ez a srác elképesztő. Amellett, hogy menő árnyvadász és a felsőtestét nagy valószínűséggel az angyalok faragták, okos és szarkasztikus. Van egyfajta fekete, kissé morbid humora is. Imádtam. A trilógiát egyébként napokig gyászoltam. Team Will!








4. Grayson Kennedy 
Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek

Ő a szívdöglesztő menő srác, akinek hatalmas szíve van és felkarolja az összetört szívű, szürke kisegér lányt. Gondoskodó, vicces, pimasz és mindent megtesz azokért, akiket szeret. Grayson és a zuhanyzás örökre a szívembe égette magát.






3. Jackson Deveaux
Kresley Cole: Méreghercegnő

Szerintem a Méreghercegnő kritikám mindent elmond. A francia szavak, a rámenős megjegyzések, a talpraesettség és a motor... Ó, a motor... A motor abszolút nyerő...






2. Alex Fuentes
Simone Elkeles: Tökéletes kémia

Mexikói. Pimasz. Rosszfiú. Motoron. Vegyél feleségül! Most komolyan, nevezhettek, aminek akartok, de engem ez a négy melléknév megvesz kilóra. És a spanyol szavak. Ismertek, ismeritek a beteges vonzódásom a spanyol nyelvhez. Alex Fuentes tökéletes.






1. Daemon Black
Jennifer L. Armentrout: Obszidián

Daemon pedig még Alexnél is tökéletesebb, bár nem beszél spanyolul, de aki olvasta az Obszidiánt valószínűleg megérti, hogy nem bírok ellenállni ennek a kötekedős, nehéz természetű, ámbár hatalmas szívű földönkívülinek. Daemon az etalon. El kéne már olvasnom az Oppositiont, de egyszerűen képtelen vagyok lezárni a Luxen szériát.






+1 Folt
Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt

Sajnos Folt már nem fért bele a tízes listába, de mivel ő volt pár éve a Top 1, az első könyves álompasi, akivel találkoztam és háremem legelső tagja, így azt érzem fernek, ha őt is megemlítem. Még most is imádom, és ha annó nem kaptam volna rá miatta a YA műfajra, akkor valószínűleg sosem találkozom a fentebb említett tíz férfiúval.






Ellenpélda: Rengeteget gondolkodtam, hogy ki az antiálompasi, de nem találtam ilyet.


Nektek kikből áll a Top 10-es listátok?

14 megjegyzés:

  1. Hú, most találtam meg a bejegyzésedet, ezeket nagyon jól összeszedted :) Ezekkel a könyves álompasikkal mindig jól el lehet szórakozni, bár én képtelen lennék egy Top 10-es listát összeállítani, mert elég gyakran megváltoztatom :D Bár a tieid közül Will Herondale és Alex Fuentes biztosan helyet kapna rajta...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett :) Nekem is nagy fejfájást okozott összeszedni őket, olyan nehéz választani :DD

      Törlés
  2. BAROMIRA EGYETÉRTEK!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 Jaj, úgy örülök ezeknek a kommenteknek :) Mikor este megláttam, hogy kb. megduplázódott a blogom látogatási száma majdnem elájultam, fantasztikus érzés. Nem is tudtam, hogy megosztotta a VP oldal a linket, engem is úgy ért el Hédi telefonon. Én meg csak néztem, hogy a holland határnál vagyok ember, nem emlékszel... :DD

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Igen-igen :) Bár a harmadik után már megkedveltem Kishant is :)

      Törlés
  4. Fantasztikus lista nagyrészt egyetértek veled ;) egy személlyel mindenképp bővíteném még: Marc Ramos! !! :D és ha nem olvastad neked is nagyon ajánlom Rachel Vincent-től a vérmacskák sorozatot. Egy kis ajánló az első részéről : http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/rachel-vincent-stray-koborok-vermacskak-1-756
    Úgy érzem ez után még tovább fog bővülni a listád ;) :D
    Puszi! Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, azt hiszem, ha hazaértem kölcsön is kérem egy barátnőmtől, aki már ajánlgatja egy ideje :)

      Törlés
  5. Egyetértek az előttem szólóval Marc Ramos tényleg helyes és én Rent tettem volna az első helyre

    VálaszTörlés
  6. Teljesen igazad van :)
    De én az első helyre Grayson Kennedy-t raknám.......
    Ugyan ez a top 10 lenne mint neked..... csak más sorrendben.. :)

    VálaszTörlés
  7. Nem sokat ismerek közülük, de Gideon és Will.... Na igen ők nálam is ott vannak a Top 'számátsemtudommennyi' fiúszereplőim listáján. Meeeg Ruben Mack, Kai herceg, Alec Lightwood.... Sorolhatnám ;)

    VálaszTörlés
  8. Az én listám:
    5. Daemon Black
    4. Will Herondale
    3. James Carstairs
    2. Adam Wilde
    1. Zed Benedict❤

    VálaszTörlés
  9. Egy olyan világban kéne élnünk, ahol ők léteznek... És ahol van egy olyan vallás ahol egyszerre több férjed lehet

    VálaszTörlés
  10. Grayson tényleg fantasztikus!!! :D Nálam örök kedvenc marad <3

    VálaszTörlés