5/26/2015

TMI (Too Much Information) Book TAG

Sziasztok ma egy Book Taggel érkeztem. A TAG-et egyébként megtaláljátok Zeyna blogján is. Jó szórakozást, én megőszültem, mire végigértem rajta.

1. Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?
Sophie Mercer a Hex Hallból. Belevaló, szarkasztikus csaj, ezért rögtön szimpatikus volt.

2. A könyves szerelmeid?
Daemon Black (Luxen)
Négyes (Beavatott)
Maxon Schreave (Párválasztó)
Draco Malfoy hihi.. (Harry Potter)
Jace Herondale (Végzet ereklyéi)
WillHerondale (Pokoli szerkezetek)
Grayson Kennedy (Szívzűrterápia strébereknek)
Dominic Wyatt (Rocksztárt kaptam karácsonyra)
Folt Cipriano (Csitt, csitt)
Ashallyn' darkmyr Tallyn (Ash) (Vastündérek)
Dhiren (Tigris)
Rafi (Angelfall)
Jackson Deveaux (Méreghercegnő)
Alex Fuentes (Tökéletes kémia)
Rómeó (Rómeó és Júlia)

Ők csak a szűk háremem és a lista folyamatosan bővül...

3. Valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdtél megutálni?
Hmmm.. Kelseyt A tigris átkában először kedveltem, de a harmadik rész végére már péklapáttal ütöttem volna agyon...

4. Legnagyobb, leghosszabb könyv a polcodon?
George R. R. Martin: Királyok csatája. Függelékkel együtt 1006 oldalas.

5. Legnehezebb könyv a polcodon?
Ken Follett: A titánok bukása. Ő is tekintélyes terjedelemmel bír és csak néhány oldallal marad le az előbbitől, viszont nehezebb.


6. Vannak könyves posztereid?
Nincsenek, de könyvből készült film posztereim vannak. Azok is érnek?

7. Vannak könyves ékszereid?
Van egy Harry Potter karkötőm, egy fecsegő poszátás karkötőm és, ha még ideszámít van egy Elena nyakláncom is, bár az inkább sorozatos.

8. OTP*-d?
*OTP= One True Paring, avagy a tökéletes páros, akik egyébként nem alkotnak egy párt, de a rajongó szemében tökéletes párosításnak tűnnek.
Hermione és Draco vagy Katniss és Cato. Úgy általában mindig szeretem az adott párost, de ha nem, akkor ilyen verziók jönnek ki és megy a shippelés ezerrel.

9. Kedvenc könysorozat?
A Luxent mondanám. Örök kedvenc lesz, az biztos.

10. Kedvenc filmadaptáció-betétdalod?

11. Egy könyv/történet, ami azt kívánod, hogy bárcsak folytatódna?
Nem szeretném, ha folytatódnának, mivel nem véletlenül lett annyi kötet, amennyi. Nem szeretném elnyújtani, mint a rétestésztát. Rossz, ha lezárul egy nagy korszak, de sajnos ez van. Sorozat példákkal tudom alátámasztani, hogy nem jó, ha csak nyújtják egyre hosszabbra a dolgokat. Lásd: Vámpírnaplók, Pretty Little Liars stb.

12. Kedvenc egykötetes könyv?
E. Lockhart A hazudósok c. könyvére esett ezúttal a választás. 

13. Mióta olvasol?
Mindig szerettem olvasni, de igazán komolyan három éve tört meg a jég.

14. Melyik Roxforti házba tartozol?
Mardekár, of course.

15. Mit keresel egy könyvben?
Menedéket a szürke hétköznapok és a problémák elől. Ezt általában egy akciódús, romantikus és egyben humoros könyvben tudom megtalálni.
De imádtam gyerekkoromban, még
most is imádom. Micimackó, örök kedvenc.


16. Kedvenc idézeted?
"Bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb, mint sejted, és okosabb, mint véled." Micimackón nőttem fel, ez szinte alap. <3

17. Kedvenc író(nő)?
Nem tudok pontosan egyet kiemelni, minden kedvenc könyvem író(nő)je zseniális valamiért.



18. Kedvenc borítód?
A Mara Dyer eszmélésének borítója. Egyszerűen tökéletes.

19. Akciódus vagy romantikus?
Mindkettő egyszerre, megfelelően vegyítve, de ha nagyon muszáj választani, akkor romantikus... Az én reménytelen romantikus lelkem nem bírja sokáig a tömény akciót.

20. Hová mész ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?
Olyankor nem igazán van kedvem akárhová menni...

21. Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?
Terjedelemtől és szabadidőtől függ. Nyaranta egy 600 oldalasat legyűrök 3-4 nap alatt, de suliidőben kell neki másfél hét.

22. Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
Változó, de maximum néhány napig. A könyv utáni gyász feldolgozásának legjobb módja az új könyv.

23. Legkevésbé kedvenc könyved?
Sara Shepard: Pretty Little Liars. Egyszerűen borzalmas...

24. Pozitív dolgok egy szereplőben?
Hogyha van humora, erős, talpraesett, határozott karakter. A szarkazmus pedig plusz pont.

25. Negatív dolog egy szereplőben?
A hiszti és az önsajnálat...

26. Miért kezdtél el blogolni?
Szeretek írni és megosztani a gondolataimat másokkal, erre pedig a blog a legjobb felület. Otthon órákig tudok könyvekről dumálni, végül ezért döntöttem a blogolás mellett és nem bántam meg, mert nagyon szeretem csinálni. Bár a blog neve másodszorra már tuti, hogy nem ez lenne...

27. Félelmetes könyv?
Katie Alender: Bad Girls Don't Die – A rossz lányok nem halnak meg. Annyira azért nem volt félelmetes, de horror könyveket még nem olvastam.



28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott?
Zakály Viktória: Szívritmuszavar. Kb. az egyetlen könyv, amin sírtam. Volt már könyvsorozat befejezés, amin bőgtem, de az inkább azért volt, mert vége, nem lesz több rész, nem a tartalom miatt.

29. A legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél?
Kresley Cole: Méreghercegnő. Hamarosan jön róla az értékelés is.

30. Kedvenc könyvcímed?
Csillagainkban a hiba. Gyönyörű cím.

31. Legutóbbi könyv, amit olvastál?
Komal Kant: Mire jó a rosszfiú?

32. Mit olvasol éppen?
Egy féltéglát.. Haha.. Ken Follett: Titánok bukása

33. A legutóbbi filmadaptáció amit láttál?
Nehéz kérdés, nagyon régen láttam már könyvadaptációt... Talán a Harry Potter és a félvér herceg.

34. Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?

Daemon! Hmmm... vagyis vele nem feltétlen beszélgetni akarok... Akkor legyen Puck a Vastündérekből. Mindig őt akartam legjobb barátomnak.


35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?
George R. R. Martin. Nagyon szívesen elbeszélgetnék vele a karaktereiről és, hogy miért öli meg őket állandóan.

36. Kedvenc olvasós nasi?
Nem nagyon szoktam olvasás közben enni, de ha igen, akkor mindenképp csokit.

37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél?
A Harry Potter világa. Imádnám.

38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?
Az Éhezők viadala világa nem hiszem, hogy olyan komfortos lenne.

39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Nagyjából 20 perce az aktuális féltégla olvasmányomat.

40. Furcsa veszekedések a könyvekben?
Tavi Kata Ballépések c. könyvében Lilla és Krisztián konfliktusa elég... fura volt.

41. Kedvenc romantikus könyv?
Csak egy? Hmmmm... Stephanie Perkins Anna és a francia csók.



42. Írsz?
Csak a fióknak.

43. Kedvenc varázstárgy?
Teszlek süveg.

44. Kviddics posztod?
Nem vagyok a csapatsportok kedvelője... Cserejátékos?

45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?
Nem tudom. Ilyen nem igazán van, az adaptáció betétdaláról nyilván a könyvre asszociálok, de ezen kívül nincs olyan zene, amiről egy könyv jutna eszembe

46. Kedvenc könyves közösségi oldalad?
Egyértelműen a Moly.

47. Használod?
A rabja vagyok.

48. Kedvenc Fandom?
A Harry Potter fandom. Potterheadek *pacsi*!

49. Hány könyved van?
Perpill 174, de ez a szám gyorsan növekszik.

50. Kit hívsz meg?
Hédi, te se maradj ki a jóból...

*A képek Pinterestről és Tumblr-ről származnak*

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése