10/30/2015

Tavi Kata: Táncvarázs (Cover Reveal #2)

Hamarosan megjelenik Tavi Kata nagy sikerű Sulijegyzetek sorozatának harmadik kötete, a Táncvarázs! Én már nagyon várom, hiszen nagyon a szívemhez nőtt a sorozat az utóbbi egy-két év alatt. Ismerjétek meg a regény fülszövegét és az új kötet borítóját, ami Németh Balázs és Egyed Regina munkája.

Eredeti cím: Táncvarázs
Oldalszám: 408
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2015
Ár: 2999 Ft
Stílus: gimis, romantikus, humoros (Vörös Pöttyös)

Lilla és Krisztián egy párként kezdi a tizenegyedik évfolyamot a Duna-parti Gimnáziumban. A két szerelmes mindent megtesz, hogy semmi se rontsa el a boldogságukat, de mintha a szülők összeesküdtek volna ellenük, és amikor nem ők gördítenek akadályokat Lilláék útjába, a baráti társaságban akad mindig valami baj.

Képes lesz Krisztián elviselni Lilla és Márk szoros barátságát? 

Sikerül Lillának megfejtenie Ákos szokatlan viselkedését? 

Hogyan alakul Jázmin és Kristóf felettébb zűrös kapcsolata?

Kibe szerelmes Gréta? És miért érzi Flóra egyedül magát?

Lilla az idei évben még komolyabban veszi a táncórákat, mert nagy a tét az év végi vizsgán. Vajon tényleg neki teremtették a színpadot? Krisztián pedig kosarasként olyan lehetőséget kap, amire nem is számított.

Most nagy bajban vagyok, mert nem igazán sikerül eldöntenem a borítóról, hogy tetszik-e. A színvilág, az őszi hangulat és a falevelek tökéletesek és szerintem a Lillát megformáló lány is nagyon szép, de a Krisztián szimbolizáló fiú az alsó képen nekem nem igazán tetszik. Az első két borítón jó volt, de most ezzel a sapkával meg kapucnival, nem is tudom, nekem valami gengszter rap jutott az eszembe róla. Szóval összességében tetszik a borító, de ezzel a fiúval még barátkoznom kell, mert ő annyira nem jön be.

A Borítóleleplezésekkor időnként kapunk kérdéseket, amiket, ha gondolunk, megválaszolhatunk a bejegyzésben. Szóval, jöjjenek a kérdések:

 Mit gondolsz a magyar ifjúsági regényekről?
Kifejezetten szeretem őket, főleg a gimiseket. Mivel én is gimnazista vagyok Magyarországon, így a magyar ifjúsági, gimis regényekben említett problémák nem állnak távol tőlem, szerintem ezért lopják be magukat a szívembe ezek a könyvek. Mert nagyon hasonló életet élnek a szereplők mint én, időnként hasonló helyzetben vannak, így könnyebb beleélni magam a történetbe és átérezni a gondjaikat, hiszen az író(nő)k olyan fiatalokról írnak, min amilyen én is vagyok és még sokan mások.

Tánc vagy kosarazás? Ha csak egyet választhatnál, mivel töltenéd a szombat délutánod?
Kosarazni sajnos nem tudok. Egyszer szívesen kipróbálnám, de a válaszom erre a kérdésre a tánc, hiszen régebben én magam is táncoltam pár évig, szóval nem áll távol tőlem.

Tavi Kata 1984-ben született. Író, tanár, végzettsége szerint könyvtáros is, jelenleg egy könyvesboltban dolgozik, mint üzletvezető. A II. Aranymosás mese- és regénypályázaton tűnt fel romantikus ifjúsági sorozatának első részével, ami Nyitótánc címen 2013-ban jelent meg a Könyvmolyképző Kiadónál.
Könyvmolyképzős oldal











Ha kedvet kaptál egy fiatalos magyar regényhez, de még nem hallottál a Sulijegyzetekről, akkor mindenképp szerezd be az első két részt is. Ha nem kell neked bemutatnom a sorozatot, hiszen már ismered és szereted, akkor jegyezd elő a Táncvarázst ITT!

(Figyelem! Az előjegyzés nem minősül előrendelésnek, de amint a kötet előrendelhetővé válik e-mailben értesít róla a kiadó :) )

Vagy tedd fel a molyos kívánságlistádra ITT!

2 megjegyzés:

  1. tavi kata hozta a formályát, nem lehet abbahagyni ha elkezded olvasni,én szerencsés vagyok én már olvashattam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, most meghoztad nagyon a kedvem :D Már várom, hogy olvashassam :))

      Törlés