9/30/2015

2015 Szeptember (Havi Zárás #1)

Drága Olvasóim! Ezzel a bejegyzéssel egy új rovatot szeretnék megnyitni. Tisztában vagyok benne, hogy az utóbbi hónapban kevésbé kommunikáltam veletek. Mármint, értitek, megírtam az értékeléseket és kifújt és nekem is hiányzik valami kötetlenebb és lazább, ezért indítom el ezt a rovatot, ami minden hónap utolsó napján érkezik majd. Ebben elmondom, mi történt velem az adott hónapban. Tervek, remények, csalódások, ambíciók. És elmondom az olyan fontos dolgokat is, amikre egyébként nem szeretnék teljes bejegyzést áldozni. 

Szeptember, egy vízválasztó hónap volt az életemben, mert nagyon-nagyon sok mindenbe belevágtam és sajnos vagy nem sajnos, jelenleg nem a könyvek töltik ki teljesen az életemet. Eléggé háttérbe szorult ez a hobbi az utóbbi időben, amit sajnálok, de nem bánom annyira, mert helyette egy másik szenvedélyemet űzöm. Lássuk a havi összegzést, aztán részletesebben is kifejtem, mi történt velem szeptemberben. 

Szeptemberben olvasott könyvek:
* Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel (értékelés ITT)
Sajnos csak ezt az egyet, egyszerűen nincs időm olvasni, de októberben már megpróbálom összeszedni magam.

Szeptemberben látott filmek:
* Tűzpróba (Vélemény, ha befejeztem a könyvet, már el kéne olvasni, több, mint egy hónapja ülök felette)

Szeptemberben nézett sorozatok:
* A kondom el van vetve (befejeztem)
* A fehér királyné (elkezdtem)

Szeptemberi beszerzések:

Beszerzés téren elég szűk hónapom volt, de nem bánom. Perpillanat nem erről szól minden.


Ami szeptemberben történt velem:

* Gimis lettem
Eljött ez is, a tavalyi tanév majdhogynem legnagyobb kihívása a felvételi volt, aminek akadályait könnyedén vettem. A spanyol kéttan felvételi ranglistája szerint másodikként vettek fel, szóval no para, teljesen nyugodt voltam. Aztán eljött az augusztus vége, imádtam a gólyatábort, mindent, de mégis aggódtam, majd szeptember elsején beléptem a suliba és megtört a jég. Itt a helyem, ide tartozom, a tagozatomat pedig imádom. Imádom a rengeteg spanyolt és az egészet, abszolút pozitív része a szeptembernek.

* Korán kelek, nagyon korán... X
Az egyik oka, hogy nem haladok semmivel, minden időmet lefoglalja a suli, reggel fél 6-kor kelek, 06:23-kor már a buszon ülök és 16:00-kor hazaérek, aztán estig tanulok, extra angolra járok vagy valami ilyesmi és eltelt ismét egy nap. De nem panaszkodom, legalábbis próbálok ügyelni rá, hogy ne panaszkodjak, mert imádom azt a tevékenységet (Spanyol tanulás), ami elveszi minden időm, de na, miért nem áll 48 órából egy nap?

* Jelentkeztem cserediáknak ?
Big, big KÉRDŐJEL. Még semmit sem tudok biztosra, szeptember közepén adtam le a jelentkezésem az AFS-hez és azóta is gőzerővel írom a papírokat és a kötelező dokumentumokat, mert október végéig szeretném befejezni. November 21-22-én megyek egy kiválasztásra, ahol eldől minden. Nagyon kérlek titeket, hogy szorítsatok nekem, mert életem nagy álma válna valóra, ha sikerülne. Nem megyek bele a részletekbe, ha sikerül, akkor ti lesztek az elsők, akik egy hosszú bejegyzés keretein belül részletes infókat kapnak. 

Szeptemberben a legtöbbet hallgatott zenék:
Valahogy motivál a cserediákprogramra. Meghallgatom és jön az elszántság meg az akarat. Imádom! 



Bármit szeretnétek hozzáfűzni, kommentben és facebookon megtehetitek, illetve még néhány napig szavazhattok oldalt, hogy szeretnétek-e bejegyzést a tanulásról és külön a nyelvtanulásról. További szép napot és kitartást mindenkinek a sulihoz! Nektek hogy telt a szeptember? :)




2 megjegyzés:

  1. Hogy tetszik A fehér királnyé? Anyum nagyon szereti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom :D Bár, még csak 2 epizódot láttam (időhiány, suli stb.), de én olyan szinten bele vagyok esve Max Ironsba meg az akcentusába, hogy az már fájdalmas :DDD

      Törlés