6/07/2015

Don't worry, I'm alive

Sziasztok, feltűnhetett, hogy kicsit csúszok a bejegyzésekkel, aminek oka az év végi hajrá. (Ezt értsétek úgy, hogy engem hajszolnának ezerrel, nekem meg minden energiámat leszívja az ellenállás..  El vagyok lepve mindennel és az utóbbi hetekben egy oldalt nem olvastam, kimerült vagyok és szabad perceimben alszom vagy kávézok, olykor-olykor a kettőt egyszerre, szóval a következő teljes értékű poszt kicsit csúszni fog, a jövő héten már mindenképpen szeretnék valamit produkálni és utána ott van az egész nyár, hogy minél jobb bejegyzéseket írjak, de ez most nagyon strapás. A héten két napig Budapesten voltam, na nem a Könyvhét miatt, hanem egy bioszversenyért, szívtam is a fogam, hogy milyen kínzás ez már. Elég sűrű napok állnak előttem (bolondballagás, nyelvi mérés, kirándulás, szerenád, bankett, az ezt követő héten pedig a ballagás és a szervezkedés), szóval kis időre eltűnök, aztán a nyáron vagy még talán hamarabb is újra berobbanok a köztudatba. Na, de most van egy kis időm, szóval neki is állok olvasni. Egyébként készülök egy saját készítésű, egyedi book taggel is, amint lesz több időm meg is szerkesztem, szóval ezzel remélem kiengesztellek titeket. 
Így telt az utóbbi egy-két hónap. Kitartás, még egy hét...
Egy kis hétvégi öröm: Most, hogy elkezdtük széthordani a családban a ballagási meghívókat, kezdek rádöbbenni, hogy szeptembertől spanyol kéttanos vagyok. ÓJEEEEEEEEEEEE!
Köszönöm, hogy elolvastad, hamarosan találkozunk azzal a bizonyos book taggel, csak egy hetet bírjunk még ki.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése