2/28/2015

Februári Book Haul

Sziasztok! A legutóbbi ilyen bejegyzést egy rövid összefoglalóval kezdtem, azzal kapcsolatban, hogy mi mindent csináltam februárban. Most nem volt olyan pörgős az élet Kíra Landen, de azért történt néhány dolog. Egy korábbi bejegyzés elején már említettem a szóbeliket és, hogy bent vagyok, ezért arra nem szeretnék most külön kitérni. Kétszer voltam színházban, mindkettőt imádtam. Az első darab 'Az ördög nem alszik' című komédia volt. Hát, régen nevettem ilyen sokat, imádtam, kicsit olyan hatása volt, mintha a Míg a Jackpot el nem választ c. filmet vitték volna át egy teljesen más köntösbe, persze nem erről van szó, de mivel ezt a filmet is imádom, így a történet alapján erre asszociáltam. A másik pedig a Rómeó és Júlia volt Egerben tegnap és teljesen oda meg vissza vagyok érte, de erről nem írnék többet, mert tavaszra tervben van egy nagyobb kaliberű Shakespeare bejegyzés. Leszoktam és újra rászoktam a kávéra és persze könyvet vettem, de most korántsem olyan sokat, mint múlt hónapban. Márciusra meg szinte egyáltalán nem tervezek könyvvásárlást, koplalok a Könyvfesztiválra.


A menő molyos kép az e havi beszerzésekről.
Balra láthatjátok a februárban beszerzett könyveket. A Cseresznyepiros nyárról és az Ahol a szivárvány véget érről már írtam bejegyzést, de a Poszeidón és a Négyes értékelés is folyamatban van. A fenti három egy rendelés keretein belül zajlott. Az alsó négyet pedig könyvesboltban szereztem meg. Most veszem észre, hogy mind a hetet Libriben vettem, mert hármat onnan rendeltem, négyet pedig a miskolci Libriben szereztem be. Tiszta reklám.. A könyveket szponzorálják: Anya és Apa.







Ismét profi mód összehoztam egy fotót a februári könyvekről.
U.i.: A Négyesben a post itek egy értékelésről árulkodnak.




A fénykép összehozásához ismét a földön hasalós megoldást választottam és Négyes a nagy igazgatásban megvágta az ujjam..














 Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér
No comment. ITT találhatjátok meg a bejegyzésem erről a könyvről.

















Carina Bartsh: Cseresznyepiros nyár
Oké, már kezd ciki lenni, hogy nem írok hozzá semmit, mert már írtam róla értékelést. De az értékelésem ITT található.
















Anna Banks: Poszeidón
Nos, már a borítóba beleszerettem és még nem igazán találkoztam szirénes, sellős könyvvel, ezért szerelem volt első látásra. Molyon is jó értékeléseket olvastam róla, de spoiler alert voltak benne hiányosságok, mint minden könyvben. Hamarosan várható róla az értékelésem is és ott bővebben kifejtem róla a véleményem. Visszatérve a borítóra. El tudtok képzelni ennél jobb borítót egy sellős könyvnek? Figyelemfelkeltő és kék. A legjobb kombináció.












Rick Riordan-Peter Lerangis-Gordon Korman-Jude Watson: A Vesperek támadása

Ez a könyv a 39 kulcs sorozat utolsó része. Még sok éve kezdtem el a sorozatot és az utolsó három részt még nem olvastam, ezért már néhány hónapja tervezem, hogy újraolvassam és végre befejezzem az egészet, Bár még nem szántam rá magam, mert mégiscsak 11 könyvről van szó.












J. Lynn Wait for you-Várok rád
Már régóta szemeztem vele, mert Jennifer L. Armentrout az egyik kedvenc írónőm. Ne tévesszen meg senkit, J. Lynn és JLA egy és ugyanaz a személy csak két különböző néven ír történeteket. A borító is nagyon tetszik, letisztult, mégis gyönyörű. A történetről nem sokat tudok, mivel még nem olvastam, de elég jó értékeléseket olvastam róla molyon, szóval izgatottam várom, milyen lehet. Ami azt illeti eléggé vaskos, én meg imádom a terjedelmes könyveket.











Veronica Roth: Négyes
A Beavatott trilógia novelláskötete, ami négy novellát és néhány már ismert, de most Négyes szemszögéből írt részt tartalmaz. Igazából húztam a szám, de megvettem, hogy teljes legyen a sorozatom. Amint haza értem el is kezdtem olvasni, mert borzalmasan unatkoztam, most a harmadik novellánál járok és azt mondom, hogy ez a rész nem bőrlehúzás, hanem tényleg szerves része a sorozatnak, jó dolog megismerni Négyes szemszögét és pont.











James Dashner: Tűzpróba
Az Útvesztő nagyon tetszett, ezért nem volt kérdés, hogy ezt is megveszem. Nekem nem voltak először problémáim, amiatt, hogy nem passzolnak a borítók. (Más esetben tikkel a szemem emiatt, de most szerintem annyira nagyon nem feltűnő a különbség) De azután jött a feketeleves. Már a boltban is gyanús volt nekem, de mikor feltettem a polcomra ütött be a krach. A. Tűzpróba. Centiméterekkel. Kisebb. Az. Útvesztőnél. Szélességben. És. Magasságban. Is. Na, mikor ezt észrevettem konkrétan őrjöngtem, mert nagy jóhiszeműen lenyeltem a borítóváltoztatást, de a méretbeli különbség már személyes sértés. Ezért a traumáért már a hátuljában lévő könyvjelző sem kárpótolt. Ezt ki kell hevernem.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése