3/21/2015

Bookworm Book TAG






Sziasztok, most egy Book TAG-gel jöttem, amire Jolcsi hívott meg. Én nem hívnék meg senkit, akárki viheti, ha meg szeretné csinálni. A héten már nem valószínű, hogy lesz bejegyzés, de jövő héten szeretnék végre egy sorozatos posztot is írni, szerintem már többen tudjátok melyik sorozatról van szó, mert molyon és kb. mindenhol hangot adok az elvakult rajongásomnak..


1. Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Kiskoromtól kezdve szeretek olvasni, mikor még nem is tudtam is imádtam, mikor meséltek nekem. De alsós koromban sokáig nem olvastam nem is tudom miért. A jég három éve tört meg, mikor elkezdtem olvasni Becca Fitzpatrick Csitt-csitt sorozatát és teljesen odavoltam. Onnantól kezdve bensőséges kapcsolatom van a Vörös Pöttyösökkel.


2. Általában hol olvasol?
Jobban szeretek otthon olvasni az ágyamban fekve vagy a fotelben. Néha utazás közben, de suliban sosem szeretek olvasni, mert ott nem hagynak békén.


3. Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?
Általában próbálok egyet olvasni, de van, hogy azzal az eggyel nem birkózom meg és akkor azt szüneteltetem és elolvasok egy másikat, majd folytatom az előzőt.


4. Melyik a kedvenc műfajod?
A YA és az NA könyvek mondhatni a kedvenceim, de nagyon szeretem a fantasy-t és azon belül különösen közel áll a szívemhez az urban fantasy.




5. Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?
Igazából teljesen mindenevő vagyok. Ha mondani kell egy műfajt akkor az erotikus könyveket nem igazán veszi be a gyomrom 14 vagyok, érthető, hogy nem a Szürke ötvent olvasom szabadidőmben


6. Van kedvenc könyved?
Erre nem létezik válasz, mert sok kedvenc könyvem van. A kedvenc könyvet én nem korlátozom egy kötetre, mert majdnem minden könyv egyedi és másért lehet őket szeretni. De csak, hogy néhányat említsek a végtelen listámból: Jennifer L. Armentraut Luxen sorozata, Simone Elkeles Tökéletes kémia trilógiája, Julie Kagawa: Vastündérek sorozat, Harry Potter könyvek. Shakespeare: Rómeó és Júlia, Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek, Heidi McLaughlin: Örökké a csajom, Becca Fitzpatrick Csitt-csitt sorozata és még sok-sok más.. 


7. Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Colleen Houck: A tigris utazása volt az talán a maga 686 oldalával.

8. Milyen könyvet vettél utoljára?
Utoljára három könyvet vettem, vagyis rendeltem. Mivel szeretném gyakorolni az angolt, így vettem három Oxford Bookworms kötetet: The Phantom of the Opera, Romeo and Juliet és Dracula.


9. A könyvtári vagy saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
Természetesen a vásároltakat, a könyvtár is jó, de van egy ilyen rögeszmém, hogy amelyik könyv tetszik nekem, azt a polcomon kell tudnom.


10. Jelenleg mit olvasol?
Jelenleg a The Phantom of the Opera-t olvasom, de szerintem néhány óra alatt végezni fogok vele.


11. Hol veszed a könyveidet?
Általában online rendelem őket és teljesen akciófüggő. Legtöbbször a Libri webáruházából szoktam rendelni vagy a Könyvmolyképző márkaboltból.


12. Előrendeltél már valaha könyvet?
Igen, Becca Fitzpatrick Csitt-csitt sorozatának zárókötetét, a Finale-Végjátékot.


13. Hány könyvet veszel havonta?
Ez változó, van mikor visszafogom magam pl. karácsony vagy könyvfeszt előtt és olyankor maximum 2-3 könyvet vásárolok, de pl. decemberben 15 is a polcra vándorolt.

14. Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Az antikvárium hasznos, de általában félek a minőségüktől, mert nem mindenki vigyáz úgy a könyveire, ahogy én. Csak akkor szoktam antikváriumból könyvet venni, ha visszautasíthatatlanul olcsó.




15. Egymás mellett tartod a már és a még elolvasásra váró könyveket?
Igen, mindet a könyvespolcomon szoktam tartani egymás mellett.


16. Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?
Milyen kérdés ez? 


17. Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Ha a borító olyan nagyon gyönyörű, akkor eltűröm továbbra is a polcon, de ha semmi sem ragadott meg bennem akkor rukkolom vagy eladom.


18. Adományoztál már könyvet?
Még nem.

19. Volt már könyvstopod?
Most is épp az van, de nem nagyon sikerül betartani. Nincs valami nagy akaraterőm..


20. Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Sosem lehet túl sok könyvem

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése