12/31/2015

Búcsú

Sziasztok! Nem, nem értettetek semmit félre, most elbúcsúzom tőletek és a blogtól is. Igazság szerint körülbelül egy éve még lelkesen vágtam bele és érdekelt is a blogolás, de azóta sok minden megváltozott. Egyre kevesebb az időm és a blogolás, mint hobbi idő közben még egy plusz feladattá vált és észrevettem magamon, hogy olvasás közben is csak az jár a fejemben, hogy milyen bejegyzést kéne erről írni. Olvasni továbbra is szeretek, de a blogba, ha lehet így fogalmaznom, belefáradtam/beleuntam. Tudom, hogy ez nem fair az olvasóimmal szemben, de azt hiszem, ha én nem élvezem, amit csinálok, az megmutatkozik a bejegyzéseken is. Emellett rájöttem arra is, hogy a blogolás nekem nem töltheti ki az életemet, mint a nagy könyves bloggereknél, hiszen teljesen más könyvektől független ambícióim vannak, amik mellett már nem fér meg egy ilyen "munka". Az ember sokat tud változni, főleg az én korosztályomban, én sem vagyok már ugyanaz, mint egy éve és ezt annak lehet betudni, hogy most, hogy középiskolába kerültem és elkezdtem valóra váltani az igazi álmaimat, ha lehet így fogalmaznom, a blog már nem foglalkoztat annyira, hiszen már megvan a lehetőségem arra koncentrálni és azt csinálni, amire egy éve még csak vágytam. :)

Ezennel a Pastel Blue and Chocolate Cake blog bezárja kapuit. Köszönöm, hogy ilyen sokáig követtétek a posztjaimat, nem tűnök azért teljesen el, ugyanis tervezek a csereévemről egy blogot, ami bár inkább saját magamnak és az ismerőseimnek fog szólni, lehet hogy titeket is érdekelni fog és emellett molyon is tudjátok követni az értékeléseimet, mert ott még mindig fogok könyveket értékelni, csak nem teljesen ilyen formában. :)


U.i.: A blogot nem törlöm, nem szeretném, ha egy évi munkám csak úgy nyomtalanul eltűnne, szóval bármikor vissza tudjátok olvasni a bejegyzésemet, és ki tudja, lehet, hogy egyszer még újra jelentkezem. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése