4/02/2015

Információk, Sok-ok információ..

Sziasztok! Először is sajnálom, de a héten már nem lesz bejegyzés. Nyomós okom van rá, mégpedig a Nagy Shakespeare Projekt, amin éjjel-nappal dolgozom. A napi ütemterv kb. így néz ki: felkelés-egy adaptáció-írok róla-még egy adaptáció-eszem -valamit írok az előzőről, persze nem az evésről-még egy adaptáció és így tovább a végtelenségig. De mi is az a Shakespeare Projekt? A Shakespeare Projekt az én kezdeményezésem és már egészen sokan lettünk. A lényeg az, hogy Shakespeare bácsi kapjon egy kis népszerűséget, ezért 17-en összefogtunk és jövő hét hétfőtől minden második napon más rak ki bejegyzést. A 17-ből lesz három vendégposzt is, szóval az én blogomon két állomás lesz összesen, egy április 6-án, egy pedig április 24-én. Összesen 18 bejegyzés lesz, mert van egy hősünk, aki dupláz és minden tiszteletem az övé, mert nekem egy is leszívja az energiámat, de fenn áll a lehetőség, hogy még szűkösen, de beszállnak néhányan. Egyelőre úgy néz ki, hogy 36 napig fogjuk boldogítani az embereket és jócskán átcsúszunk a májusba is,de az abszolút nem gond. Én a Rómeó és Júliát választottam, szóval hétfőn arról olvashattok. Már korán reggel, ha minden igaz, ugyanis nem leszek otthon, mert már reggel nyolckor elkísérem anyát a munkahelyére, ahol Húsvétkor ügyeletes, szóval áthelyezem a székhelyemet a patikába. Ha minden jól alakul és nem lépnek fel komplikációk, akkor már reggel 9 körül fent lesz a bejegyzés. Igen, nekem a reggel 9 igenis hajnal.. Minden blogger egy kiválasztott műről és azok feldolgozásairól ír, ezért lesznek bejegyzések, amik több, mint 10 word oldalt tesznek ki (pl. az enyém a kismillió feldolgozás miatt, amik között már szelektálok) és lesznek olyanok, amik rövidebbek, mivel nincs annyi feldolgozás. A résztvevők névsorát, a blogok listáját és a feldolgozott műveket a dátumokkal megnézhetitek ITT. Remélem ti is annyira várjátok, mint én és, hogy majd nyomon követitek a kis projektünket. 
U.I.: Nem tudjátok milyen jó érzés látni azt az 5 feliratkozót. Van aki ezrekkel dobálózik, de nekem minden egyes új feliratkozó megmelengeti a szívemet, mert ezek szerint nem is olyan rossz, amit csinálok. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése